5 КЛАС


Діагностична тестова робота
Варіант 1
Початковий рівень
1.Яке з чисел є найменшим натуральним числом
    а) 0 б) 1 в)10   г) інша відповідь
2.Чи може сума двох різних натуральних чисел дорівнювати нулю?
    а) так   б) ні в) завжди дорівнює 0 г) інша відповідь
3. Яка цифра стоїть у числі 342675  у розряді десятків?   
    а) 4   б) 2  в) 7   г) 5
Середній рівень
4. Назвіть тризначне число , сума цифр якого дорівнює 1?
а)   111 ;  б)  101 ;    в)   100;  г) 110.
5. Обчислити: 903 : 21
а) 3;   б) 43 ; в) 34  ; г) 31.
6. Перетворити 6 кілограми у грами
а)   60 г ;  б)  6 г;   в)   600 г ; г) 6000г.
Достатній рівень
7. Назвіть три послідовних натуральних числа , якщо середнє з них дорівнює 880
 а)  800, 801,802    б)  799,800,801   в)   798,799,800  г)801,802,803
8. Якщо а=100, то яке число дорівнює а -20?
а)  120  б) 82 в) 80 г) 200
9.Яке з чисел є сумою найменшого чотирицифрового  та найбільшого п’ятицифрового чисел?
а)  10999  б) 11999   в)  100999  г) 101999
Високий рівень
10.  Яке з чисел складається із суми 11 тисяч, 11 сотень, 11одиниць
11. Запишіть шестицифрове число , в якому п’ять сотень тисяч, в  кожному наступному розряді стоїть цифра на одиницю менша.
12. Запишіть  число 1000000 за допомогою  цифри 5 і знаків дій
Діагностична тестова робота
Варіант 2
Початковий рівень
1.Яке з чисел є найменшим натуральним числом
    а) 0 б) 1 в)10   г) інша відповідь
2.Чи може різниця двох різних натуральних чисел дорівнювати нулю?
    а) так   б) ні в) завжди дорівнює 0 г) інша відповідь
3. Яка цифра стоїть у числі 342675  у розряді одиниць?   
    а) 4   б) 2  в) 7   г) 5
Середній рівень
4. Назвіть тризначне число , сума цифр якого дорівнює 3?
а)   111   б)  101     в)   100  г)110
5. Обчислити: 308 : 22
а) 3   б) 43  в) 14   г) 31
6. Перетворити 6 кілометрів у метри
а)   60 м   б)  6 м  в)   600 м  г) 6000м
Достатній рівень
7. Назвіть три послідовних натуральних числа , якщо середнє з них дорівнює 880
 а)  800, 801,802    б)  799,800,801   в)   798,799,800  г)801,802,803
8.Якщо а=300, то яке число дорівнює а+20?
а)  500  б) 320  в) 302  г) 203
9.Якез чисел є сумою найменшого чотирицифрового  та найбільшого п’ятицифрового чисел?
а)  10999  б) 11999   в)  100999  г) 101999
Високий рівень
10. Яке з чисел складається із суми 22 тисяч, 22 сотень, 22одиниць
11.Запишіть п’ятицифрове число , в якому  чотири сотень тисяч, в  кожному наступному розряді стоїть цифра на одиницю менша.

Тест №1
Тема:  Натуральні числа. . Відрізок. Промінь. Пряма
Варіант 1
Початковий  та середній рівні
1. У якому з випадків записане число: вісімдесят мільйонів сорок тисяч вісім?
   а) 80 400 800;   б) 80 040 008;   в) 80 048 000;   г) 80 004 080.
2. У якому з наведених чисел цифра 0 стоїть у розряді десятків тисяч?
   а) 429 058;   б) 510 943;   в) 9 035 269;   г) 9 408 157.
3. Точка С – середина відрізка АВ. Чому дорівнює відстань між точками А і В, якщо довжина відрізка АС дорівнює 6 см 6 мм?
   а) 2 см 3 мм;   б) 8 см 2 мм;   в) 4 см 6 мм;   г) 13 см 2 мм.
4. Скільки прямих можна провести через три точки, які не лежать на одній прямій?
   а) три ;   б) дві;   в) безліч;   г) жодної.
5. На координатному промені праворуч від точки А(5) п’ять разів підряд відклали одиничний відрізок і дістали точку В. Яка координата точки В?
   а) В(9);   б) В(11);   в) В(10);   г) В(12).
6. Яка з наведених нерівностей правильна?
   а) 20220 > 22020;   б) 22002 > 20222;   в) 20202 < 20022;   г) 22202 < 22022.

Достатній рівень
7. Укажіть найменше шестицифрове число, яке в найвищому розряді
має цифру 5?
   а) 5 00000   б)  555555  в)  500005  г) 550000
8. Яке з чисел 80080, 80880, 80808, 80008 розташоване на координатному промені праворуч від інших?    а)80080;  б) 80880;  в) 80808;   г) 80008.
9. Запишіть цифрами  число 9 мільярдів 9 мільйонів 9 тисяч 9.
а) 9999;  б) 900900990;  в) 9 009009009;   г) 9900099000.

Високий рівень
10. Скільки відрізків утвориться , якщо на прямій позначити три точки?
а) 6;   б) 3 ;   в) 4;   г) 8.
11. У записі чисел замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа:
 **56  і  65*. 
 а)  > ;   б)  < ;   в)  = ;   г) інша відповідь.






 Тест №1
Тема:  Натуральні числа. Відрізок. Промінь. Пряма
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. У якому з випадків записане число:двадцять мільйонів триста тисяч шість?
   а) 20 030 060;   б) 20 300 060;   в) 20 300 006;   г) 2 030 006.
2. У якому з наведених чисел цифра 3 стоїть у розряді десятків тисяч?
   а) 40 153 728;   б) 730 159;   в) 408 319;   г) 4 351 829.
3. Точка М – середина відрізка РК. Чому дорівнює відстань між точками
Р і К, якщо довжина відрізка МК дорівнює 6 см 8 мм?
   а) 3 см 4 мм;   б) 12 см 6 мм;   в) 13 см 6 мм;   г) 6 см 8 мм.
4. Скільки точок  можна позначити на прямій ?
   а) одну;   б) дві;   в) безліч;   г) жодної.
5. На координатному промені ліворуч від точки В(11) вісім разів підряд відклали одиничний відрізок і дістали точку А. Яка координата точки А?
   а) А(19);   б) А(4);   в) А(3);   г) А(2).
6. Яка з наведених нерівностей правильна?
   а) 22201 < 22022;   б) 20202 < 20022;   в) 22001 > 20222;   г) 20220 > 22020.

Достатній рівень

7.Укажіть найбільше шестицифрове число, яке в найвищому розряді
має цифру 5?
   а) 5 00000   б)  555555  в)  500005  г) 550000
8. Яке з чисел 60060, 60660, 60606, 60006 розташоване на координатному промені ліворуч від інших?    а) 60060;  б) 60660;  в) 60606;   г) 60006.
9.Запишіть цифрами  число 7 мільярдів 7 мільйонів 7 тисяч 7
а)7777;  б) 700700770;  в)7 007007007;   г) 7700077000.

Високий рівень
10. Скільки відрізків утвориться , якщо на прямій позначити чотири точки?
а) 6;   б) 3 ;   в) 4;   г) 8.
11. У записі чисел замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа:
 8*9  і  98*. 
 а)  > ;   б)  < ;   в)  = ;   г) інша відповідь.



 Тест №2
Тема:  Додавання і віднімання натуральних чисел
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Яке число більше від числа 37 050 на 1125?
   а) 35 925;   б) 38 175;   в) 48 300;   г) 36 075.
2. Знайдіть різницю чисел 49 395 001 і 4 059 390.
   а) 45 335 611;   б) 40 336 600;   в) 53 881 391;   г) 45 336 511.
 3. При якому значенні а є правильна рівність а+ а = а - а? 
 а)при а=0;   б)при а=1;   в)такого значення а не існує;   г)про будь-якому значенні а.
4. Спростіть вираз х+465-65.                 
    а) 400+х;   б)х-400;   в) 400х;   г) 530-х.
 5. Обчисліть значення у за формулою у = 186 – 6х,  якщо  х=26
    а) 18;   б) 30 ;   в) 150;   г) 180х .
6. Спростіть вираз:  516 - (216-х)  
а) 732+х;   б) 732-х;   в) 300-х.;   г)300+х.

Достатній рівень
7. Як зміниться сума двох чисел, якщо один з доданків збільшили на 1000
 а) збільшиться на 100;   б) збільшиться на 1000;   в) збільшиться на 2000;   г)не зміниться.
8. Жита  зібрали  985 453 т, що на 1876 т більше, ніж пшениці. Скільки тонн зібрали пшениці?
   а) 987 329 т ;   б); 983577 т   в)983677 т;   г)997329 т.
9. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване збільшити на 341, а від’ємник збільшити на 253?  а) збільшиться на 88;   б) зменшиться на 88;   в) збільшиться на 594;   г) зменшиться на 594 .

Високий рівень
10. У двоцифровому числі 7 десятків  і кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане двоцифрове ?
   а)на 630;   б) на 100;   в)на 60;   г) на 63 .
11.   Олесь молодший за свою сестру Марійку  на 5 років. На скільки років він буде молодший від  неї через 6 років?   а) на 6 років ;   б) на 11 років;   в)на 5 років;        г) на 1 рік.




 Тест №2
Тема:  Додавання і віднімання натуральних чисел
                                                     Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Яке число більше від числа 78 040 на 2315?
   а)80355;   б)75725;   в) 76355;   г)79355.
2. Знайдіть суму  чисел 87 864 003 і 8 086 250.
   а)95940253;   б) 95950253 ;   в) 85 876 653;   г) 85 789 847.
3.  При якому значенні а є правильна рівність а - а = а + а? 
 а )при а=0;   б)при а=1;   в)такого значення а не існує;  г)про будь-якому значенні а.
4. Спростіть вираз 972 – х +72                
    а) 900-х;   б) 1044-х;   в) 1044+х;   г) 900+х.
 5. Обчисліть значення у за формулою у = 186 – 6х,  якщо  х=26
    а) 18;   б) 30 ;   в) 150;   г) 180х.
6. Спростіть вираз:  925 - (х+725)  
а) 1550+х;   б) 1550-х;   в) 200-х;   г) 200+х.

Достатній рівень
7. Як зміниться сума двох чисел, якщо кожний  з доданків збільшили на 1000?
 а) збільшиться  на 1000;   б) збільшиться на 1000000;   в) збільшиться на 2000; 
 г) не зміниться.
8. У місті А проживає 459 126 жителів, що на 15 139 жителів більше, ніж у місті N . Скільки людей проживає в місті N?
а) 467265;   б)466265;   в)443987;   г) 453987.
9.Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване збільшити на 341, а від’ємник зменшиться  на 253?
а) збільшиться на 88;   б) зменшиться на 88;   в) збільшиться на 594;   г) зменшиться на 594 .

Високий рівень
10. У двоцифровому числі 8 десятків  і кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане двоцифрове?
   а)на100;   б) на 720;   в)на 702;   г) на 80 .
11. Складіть вираз для розв’язання задачі.
У саду зібрали 4 ящиків груш і 6 кошики яблук. У кожному ящику р кг груш , а в кожному кошику  на 5 кг більше, ніж груш у ящику. Скільки  всього зібрали фруктів?
а) 28р+30 кг;   б) 50р кг ;   в) 10 кг;   г) 4р + 6(4р+5).

Тест №3
Тема:  Рівняння. Кут. Многокутник
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Кут АОВ – тупий. Яке з наведених чисел може бути градусною мірою кута АОВ?
   а) 69о;   б) 90о;   в) 119о;   г) 180о.
2. Промінь NL – бісектриса кута MNK MNL = 48о. Знайдіть величину кута    MNK.
   а) 24о;   б) 96о;   в) 120о;   г) 48о.
3. Промінь СМ ділить розгорнутий кут BCF на два кути, один з яких гострий. Визначте вид другого кута.
   а) гострий;   б) тупий;   в) прямий;   г) визначити неможливо.
4.  Не розв’язуючи рівняння( 99-х)-13=49, установіть , яке з чисел 50, 8, 15, 37 є коренем рівняння.
а) 50;   б) 8 ;   в) 15;   г) 37.
5.Периметр чотирикутника дорівнює 65 см, одна з його сторін  дорівнює 11см, а решта сторони рівні. Знайдіть сторони чотирикутника.
а) 11 см,11см, 20см, 23см;   б) 11 см,12см, 21см, 21 см  ;   в) 11 см,18см, 18 см, 
18 см ;  г)  14 см,14см, 14 см, 14см
6. Довжина однієї зі сторін прямокутника дорівнює 46 см, що на 11 більша за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
а)162 см;   б) 206 см ;   в) 81 см;   г) 160 см.

  Достатній рівень
7. З вершини прямого кута MNK проведено два промені NA і NB так, що MNB = 73о KNA = 60о. Обчисліть градусну міру кута ANB (дивись рисунок).
   а) 17о;   б) 30о;   в) 133о;   г) 43о.
 8. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 50 см, а його основа - 14 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.
а)36 см;   б) 26 см ;   в) 25 см;   г) 18 см.
9. 9.  Які з даних рівнянь не мають коренів?
а)1+х =1;  б) 0х=0;  в) 9-х=9;  г) 0х=1000.

  Високий рівень
10. Якщо до числа х додати 14, то сума буде на 28 менша за 50. Знайдіть х.
а) 42;   б) 78 ;   в) 8;   г) 64.
11. Скільки діагоналей можна провести з однієї вершини семикутника?
а) 4;   б) 7 ;   в) 2;   г) 24.


Тест №3
Тема:  Рівняння. Кут. Многокутник
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Кут MPN – гострий. Яке з наведених чисел може бути градусною мірою кута MPN?
   а) 91о;   б) 121о;   в) 32о;   г) 175о.
2. Промінь ОС – бісектриса кута АОВ ВОС = 76о. Знайдіть величину кута    АОВ.
   а) 38о;   б) 162о;   в) 148о;   г) 152о.
3. Промінь РК ділить розгорнутий кут АРN на два кути, один з яких тупий. Визначте вид другого кута.
   а) гострий;   б) тупий;   в) прямий;   г) визначити неможливо.
4. Не розв’язуючи рівняння( х+45)-58=78, установіть , яке з чисел 26, 91, 55, 37 є коренем рівняння.
а) 26;   б) 91 ;   в) 55;   г) 37.
5.Периметр чотирикутника дорівнює 56 см, одна з його сторін  дорівнює 11см, а решта сторони рівні. Знайдіть сторони чотирикутника.
а) 11 см,11см, 12см, 22см;   б) 11 см,11см, 20см, 16см  ;   в) 11 см,15см, 15 см, 
15 см ;  г)  14 см,14см, 14 см, 14см
6. Довжина однієї зі сторін   прямокутника    дорівнює 36 см, що на 11 більша за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
а)122 см;   б) 61 см ;   в) 83 см;   г) 166 см.

  Достатній рівень
7. З вершини розгорнутого кута AFM проведено два промені FP і FL так, що AFP = 120о MFL = 122о. Знайдіть градусну міру кута LFP (дивись рисунок).
8. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 50 см, а його бічна сторона  - 14 см. Знайдіть основу трикутника.
а)22 см;   б) 28 см ;   в) 36 см;   г) 18 см.
9.  Які з даних рівнянь не мають коренів?
а)5-х=5;  б)0х=0;  в)9х=0;  г) 0х=100.

Високий рівень
10.  Якщо до числа х додати 14, то сума буде на 28 більша за 50. Знайдіть х.
а) 42;   б) 78 ;   в) 8;   г) 64.
11. Скільки діагоналей можна провести з однієї вершини семикутника?
а) 4;   б) 7 ;   в) 2;   г) 24.



 Тест №4
Тема:  Множення і ділення натуральних чисел
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Чому дорівнює значення виразу , якщо 10008 збільшити у 3 рази?
   а) 30024;   б) 3024;   в) 10011;   г) 336.
2. Яке з чисел дістанемо, якщо число 306 зменшимо в 306 разів?
   а) 306;   б) 0;   в) 1;   г)612.
3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 11, неповна частка – 2, остача – 5.
   а) 57;   б) 21;   в) 77;   г) 27.
4. Розкрийте дужки  7(5а+6в)
а) 12а+13в;   б) 35а+6в;   в) 5а+42в;   г) 35а+42в.
5. У якому з наведених випадків записано добуток числа 9 і різниці  чисел а і b?
   а) 9а - b;   б) 9 - a - b в) 9ab г) 9(a - b).
6. Спростіть вираз    4а ·6· 5в
   а) 15ав;   б) 29ав;   в) 120ав;   г) 120.

Достатній рівень
7. Частка чисел а і b дорівнює 15. Чому дорівнює частка чисел 5а і b?
   а) 20;   б) 75;   в) 32;   г) 1.
8. Укажіть число , яке може бути остачею при діленні натурального числа а на 78 а) 80;   б) 87;   в) 78;   г) 77
9.Знайдіть площу прямокутника, якщо його довжина дорівнює 15 см, а ширина менша , ніж довжина на 4 см.
 а) 165см2;   б) 26см2;   в) 285см2;   г) 165 см.

Високий рівень
10.Павло поділив  число 60 на деяке число й отримав остачу 4.. На яке з  чисел ділив  Павло?
  а) 15;   б) 7;   в) 58;   г) 1.
11.При якому найменшому натуральному а значення виразу 96-а при діленні на 7 дає остачу 4?
 а) 0;   б) 3;   в) 4;   г) 1.




 Тест №4
Тема:  Множення і ділення натуральних чисел
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Чому дорівнює значення виразу , якщо 10005 збільшити у 5 рази?
   а) 50005;   б) 2005;   в) 10025;   г) 50025.
2. Яке з чисел дістанемо, якщо число 603 зменшимо в 603 рази?
   а) 603;   б) 0;   в) 1;   г)1206.
3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 21, неповна частка – 2, остача – 5.
   а) 210;   б) 26;   в) 107;   г) 47.
4. Розкрийте дужки  5(7а+5в)
а) 12а+10в;   б) 35а+5в;   в) 7а+25в;   г) 35а+25в.
5. У якому з наведених випадків записано добуток числа 7 ісуми  чисел а і b?
   а) 7а +b;   б) 9 +a + b в) 9ab г) 9(a + b).
6. Спростіть вираз    43а ·2· 5в
   а) 50ав;   б) 86ав;   в) 430ав;   г) 430.

Достатній рівень
7. Частка чисел а і b дорівнює 25. Чому дорівнює частка чисел 3а і b?
   а) 20;   б) 75;   в) 25;   г) 3.
8. Укажіть число , яке може бути остачею при діленні натурального числа а  на 81  а) 80;   б) 87;   в)100 ;   г) 81
9.Знайдіть площу прямокутника, якщо його довжина дорівнює 15 см, а ширина менша , ніж довжина на 5 см.
 а) 75см2;   б) 20см2;   в) 150см2;   г) 150 см.

Високий рівень
10. Павло поділив  число 80 на деяке число й отримав остачу 3. На  яке з  чисел ділив  Павло?
  а) 15;   б) 7;   в) 58;   г) 1.
11.При якому найменшому натуральному а значення виразу 96-а при діленні на 7 дає остачу 2?
 а) 0;   б) 3;   в) 4;   г) 1.



Тест №5
Тема:  Степінь числа.  Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Який зі степенів відповідає запису: 6·6·6·6·6?
   а) 65;   б) 56;   в) 66;   г) 64.
2. Чому дорівнює 18
   а)8;   б)1;   в)18; г) 9.
3. Куб якого числа є число 1000?
   а) 1000;   б) 100;   в) 10;   г)1
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють
    2 см, 3 см і 5 см. 
 а) 10 см3;   б) 30 см3;   в) 90 см3;   г) 45 см3.
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000 см3.
   а) 25 см;   б) 100 см;   в) 30 см;   г) 10 см.
6.Чому дорівнює сума довжин усіх ребер п’ятикутної піраміди, бічні грані якої – рівносторонні трикутники зі стороною 3 см?
а) 27см;   б) 21 см;   в) 15 см;   г) 30 см.
Достатній рівень
7. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр – 40 см. Знайдіть площу прямокутника.
 а) 96 см2;   б) 158 см2;   в) 8 см2;   г) 16 см2.
8. Довжина класної кімнати 8 м, ширина 5 м, висота 3 м. У  ній навчається  20 учнів. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?
а) 10 м3;   б) 6м3;   в) 120 м3;   г) 40 м3.
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда , якщо площа грані МВСК дорівнює 24 см2, площа грані NМВА – 8 см2, а спільне ребро ВМ – 4 см
а)  36см3;   б) 88 см3;   в) 48см3;   г) 140см3
Високий рівень
10. Як зміниться об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо кожний вимір збільшити у 3 рази?
а) збільшиться у 3 рази;   б) зменшиться у 3 рази;   в) збільшиться у 27 разів; 
 г) зменшиться у 27разів.
11.Скільки існує різних прямокутників , периметри яких дорівнюють 24см, а довжини сторін, виражені в сантиметрах, є натуральними числами?
а)1;   б)2;   в)4;   г) 6.


Тест №5
Тема:  Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Який зі степенів відповідає запису: 8·8·8·8·8?
   а) 85;   б) 58;   в) 88;   г) 84.
2. Чому дорівнює 110 ?
   а)10;   б)1;   в)11; г) 110.
3. Квадрат якого числа є число 100?
   а) 100;   б) 10;   в) 50;   г)1
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють
   3 см, 4 см і 5 см.
   а) 17 см3;   б) 30 см3;   в) 60 см3;   г) 75 см3.
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125 см3.
   а) 25 см;   б) 5 см;   в) 10 см;   г) 15 см.
 6. Чому дорівнює сума довжин усіх ребер чотирикутної  піраміди, бічні грані якої – рівносторонні трикутники зі стороною 4 см?
а) 20см;   б) 24 см;   в) 16 см;   г) 32 см.
Достатній рівень
7. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр – 36 см. Знайдіть площу прямокутника. 
 а) 42 см2;   б) 154 см2;   в) 84см2;   г) 77 см2.
8. Довжина кабінету 5 м, ширина 6 м, висота 3 м. У кабінеті працюють
    6 осіб. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одну особу?
  а) 15 м3;   б) 90 м3;   в) 30 м3;   г) 85 м3.
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо площа грані АВСD дорівнює 12 см2, площа грані BCFN – 6 см2, а довжина спільного ребра ВC дорівнює 2 см.
 а) 36 см3;   б) 20 см3;   в) 144 см3;   г) 36 см3.
Високий рівень
10. Як зміниться об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо кожний вимір зменшити у 3 рази?
а) збільшиться у 3 рази;   б) зменшиться у 3 рази;   в) збільшиться у 27 разів; 
 г) зменшиться у 27разів.
11. Скільки існує різних прямокутників , периметри яких дорівнюють 26см, а довжини сторін, виражені в сантиметрах, є натуральними числами?
а)1;   б)2;   в)4;   г) 6.



Тест №6
Тема:  Звичайні дроби
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Укажіть дріб із чисельником 8 і знаменником 81 ?
а)  ; б  в) ;  г) .
2. . Скільки серед дробів правильних?
   а)2;   б) 3;   в) 4;   г) 5.
3. Яка з наведених рівностей неправильна?
   а)    б)    в)    г)
4. Які цифри можна підставити замість зірочки у запис виразу  , щоб одержати правильний дріб?
а) 1,2,3,4,5,6;   б) 0, 1,2,3,4,5,6;   в) 0,1,2,3,4,5,6,7;   г) 1,2,3,4,5,6,7.
5. Яка з наведених нерівностей неправильна?
   а)  > ;   б) 1 <  ;   в)  < 1;   г)  >  .
6. Значення якого з наведених виразів дорівнює  ?
   а) 1 - ;   б) ;   в) ;   г) .
Достатній рівень
7. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність
    < < .
 а) 19,20,21,22;   б) 20,21,22;   в) 19,20,21;   г) 20,21.
8. У магазині було 98 кг яблук. Першого дня продали  усіх яблук. Скільки кілограмів яблук залишилося продати?
 а) 7 кг;   б) 17 кг;   в) 21 кг;   г) 81кг.
9. При яких натуральних значеннях т дріб  дорівнює одиниці?
а) 40;   б) 10;   в) 33;   г) 50.
Високий рівень
10.Коли друзі витратили     грошей, які в них були, і ще 9 грн., то в них залишилось 16 грн. Скільки грошей було спочатку у друзів?
а) 40 грн.;   б) 10 грн.;   в) 33 грн.;   г) 35 грн.
11. Михайлик купив декілька апельсинів і пригостив п’ятьох своїх друзів. Кожний друг отримав по 2  апельсина. Скільки апельсинів купив Михайлик?
а) 10;   б) 11;   в) 12;   г) 13.
Тест №6
Тема:  Звичайні дроби
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1.Укажіть дріб із чисельником 8 і знаменником 81 ?
   а)  ; б  в) ;  г) .
2. Скільки серед дробів неправильних?
   а)2;   б) 3;   в) 4;   г) 5.
3. Яка з наведених рівностей неправильна?
   а)    б)    в) ;   г)
4. Які цифри можна підставити замість зірочки у запис виразу  , щоб одержати правильний дріб?
   а) 1,2,3,4,5,6,7;   б) 0, 1,2,3,4,5,6,7;   в) 0,1,2,3,4,5,6,7,8;   г)1,2,3,4,5,6,7,8.
5. Яка з наведених нерівностей неправильна?
   а)  > ;   б) 1 <  ;   в)  < 1;   г)  >  .
6. Значення якого з наведених виразів дорівнює  ?
   а)  - ;   б) ;   в) ;   г) .
Достатній рівень
7. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність
    < <
 а)15,16,17,18;   б) 16,17,18,19;   в)16,17,18;   г) 15,16,17,18,19.
8. На  складі  було 45т борошна. До магазину відвезли   усього борошна. Скільки тонн борошна залишилося на складі? 
    а) 30 т;   б) 15 т;   в) 39т ;   г) 5т.
9.  При яких натуральних значеннях т дріб  дорівнює одиниці?
    а) 4;   б) 10;   в) 6;   г) 5.
Високий рівень
10. Коли Сашко прочитав  книги і ще 11 сторінок, то залишилося непрочитаними  44 сторінки. Скільки сторінок у книзі?
     а) 55 сторінок;   б) 29 сторінок;   в) 79 сторінок;   г) 77 сторінок.
11.Тетянка купила яблука і вирішила пригостити ними шістьох своїх подруг. Кожна подруга отримала по 3 яблука. Скільки всього яблук купила Тетянка?
    а) 24;   б) 25;   в) 23;   г) 29.
Тест №7
Тема:  Десятковий дріб. Порівняння, округлення , додавання і  віднімання десяткових дробів.
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Запишіть десятковим дробом  1 .
   а) 13,11;   б) 13,011;   в) 13,0011;   г) 0,1311.
2. Виразіть у кілометрах 395 г.
   а) 3,095 кг;   б) 0,395 кг;   в) 3,95 кг;   г) 0,0395 кг.
3. Яке з наведених чисел найменше?
   а) 7,0707007;   б) 7,7070077;   в) 7,7070707;   г) ,07077077.
4. Яке з наведених чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 9,609?
   а) 9,6;   б) 9,5;   в) 9,60;   г) 9,61.
5. Знайдіть суму чисел 45,36 і 2,3.
   а) 45,59;   б) 65,39;   в) 67,36;   г) 47,66.
6. На скільки число 19,07 більше від числа 8,3?
   а) 10,77;   б) 27,37;   в) 11,04;   г) 12,24.
Достатній рівень
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 7,8 см, що на 1,3 см більше за другу сторону і на 1,5 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
   а) 23,6см;   б) 23,2 см;   в) 22,6см;   г) 23,4 см.
8.Записати три числа, кожне з яких  більше ніж  10,47 , але менше ніж 10,49.
   а) 10,47;10,48 і 10,49;   б) 10,48; 10,49 і 10,5   в) 10,48 і 10,488; 10,49  
г) 10,48; 10,488 і 10,489.
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
    (9,83 + х) – 3,83 = 13,08.
   а) 8;   б) 7;   в) 6;   г)5.
Високий рівень
10. Як зміниться різниця,  якщо зменшуване збільшити на 5,2, а від’ємник - на 3,8?
    а) зменшиться на 1,4;   б) збільшиться на 1,4;   в) зменшиться на 9; 
 г) збільшиться на 9.
11. У трьох мішках міститься 142,6 кг цукру. У першому і другому разом 87,4 кг, а в другому і третьому – 100,2 кг. Скільки кілограмів цукру в другому мішку?
    а) 55,2 кг;   б) 45 кг;   в) 42,4кг;   г) 59,8 кг.

 

Тест №7
Тема:  Десятковий дріб. Порівняння, округлення , додавання і  віднімання десяткових дробів.
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число   .
   а) 1,218;   б) 12,18;   в) 12,018;   г) 12,0018.
2. Подайте в метрах 3 м 5 мм.
   а) 3,5 м;   б) 3,005 м;   в) 3,05 м;   г) 3,0005м.
3. Яке з наведених чисел найбільше?
   а) 5,0505005;   б) 5,5050055;   в) 5,5050505;   г) 5,05055055.
4. Яке з наведених чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 8,708?
   а) 8,7;   б) 8,8;   в) 8,8010;   г) 8,71.
5. Знайдіть суму чисел 76,42 і 6,2.
   а) 72,44;   б) 77,04;   в) 82,44;   г) 82,632.
6. На скільки число 18,06 більше від числа 9,7?
   а) 8,36;   б) 9,76;   в) 27,76;   г) 8,76.
Достатній рівень
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 10,5 см, що на 1,8 см більше за другу сторону і на 2,3 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника 
а) 32см;   б) 35,6 см;   в) 22,6 см;   г) 31,5 см.
8.Записати три числа, кожне з яких  більше ніж  10,87 , але менше ніж 10,89.
   а) 10,87;10,88 і 10,89;   б) 10,88; 10,89 і 10,9  в) 10,88 і 10,888; 10,89  
г) 10,88; 10,888 і 10,889
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння
    (11,42 + х) – 4,63 = 13,89.
а) 8;   б) 7;   в) 6;   г)5.
Високий рівень
10.Як зміниться різниця,  якщо зменшуване збільшити на 7,4, а від’ємник зменшити  на 3,8?
а) зменшиться на 3,6   б) збільшиться на 3,6;   в) зменшиться на 11,2;
 г) збільшиться  на 11,2.
11.Траса лижних змагань складається з трьох ділянок. Перша ділянка має довжину 5,24 км, друга  на 0,68 км довша за першу, а третя на 8,72 коротша від суми довжин першої та другої ділянок. Знайти довжину третьої ділянки.
 а) 2,44 км;   б) 11,16 км;   в) 19,88 км;   г) 3,44 км


Тест № 8.
 Тема: Множення та ділення десяткових дробів
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 7,8551 і 4,426?
   а) дев’ять;   б) п’ять;   в) сім;   г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 7,1154·100?
   а) 711,54;   б) 7,1154;   в) 0,71154;   г) 7115,4.
3. У скільки разів число 4,04 більше за число 0,4?
   а) у 10 разів;   б) у 10,1 разів;   в) у 100 рази;   г) у 4,1 рази.
4. Яке число у 1000 разів менше від числа 0,5?
   а) 0,05;   б) 0,0005;   в) 50;   г) 500.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 20,4 см.
   а) 5 см;   б) 81,6 см;   в) 5,1 см;   г) 5,01 см.
6. Турист рухається зі швидкістю 4,8 км/год. Яку відстань він пройде за
2,4 год.?
а) 2 км;   б) 10 км;   в) 11,52 км;   г) 12,2 км.
Достатній рівень
7. Спростіть вираз 3,68а + 0,02а + 64 і знайдіть його значення, якщо а = 2,5. 
   а)7,325;   б) 9,89;   в) 9,25;   г) 73,25.
8. Площа прямокутника дорівнює 5,12 м2, одна з його сторін - 3,2 м. Знайти периметр прямокутника.
   а) 4,8 м;   б) 9,6 м;   в) 3,2 м;   г) 1,6 м.
9.Знайти корінь рівняння 1,98:(0,7 – х) = 4,5.
   а)0,44;   б) 4,4;   в) 44;   г)0,404.
Високий рівень
10. Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 72,01. Знайдіть цей дріб.
    а)8,01;   б) 8,1;   в) 81;   г) 801.
11. Роман купив 5 пакетів сухариків і отримав 0,7 грн. здачі. Для покупки 7 пакетів їй не вистачило 3,5 грн. Скільки коштує пакетик сухариків?
   а)0, 21грн.;   б) 0,201 грн.;   в) 2,01 грн.;   г) 2,1 грн.


Тест № 8.
 Тема: Множення та ділення десяткових дробів
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 4,174 і 0,896?
   а) вісім;   б) одна;   в) шість;   г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,001 і 800?
   а) 8;   б) 8,001;   в) 80;   г) 0,8.
3. У скільки разів число 54,9 більше за число 0,3?
   а) у 1,83 рази;   б) у 183разів;   в) у 18,3 раз;   г) у 0,183 рази.
4. Яке число у 1000 разів більше, ніж число 0,07?
   а) 7;   б) 700;   в) 70;   г) 0.7.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 18,2 см.
   а) 4,55 см;   б) 5,45 см;   в) 72,8 см;   г) 7,2 см.
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 9,6 км/год. Яку відстань він проїде за 3,2 год.?
а) 3 км;   б) 30,72 км;   в) 3,2 км;   г) 30,2 км.
Достатній рівень
7. Спростіть вираз 5,47а + 0,03а + 46 і знайдіть його значення, якщо а = 3,5. 
 а) 65,25;   б) 19,25;   в) 64,25;   г) 66,175.
8. 8. Площа прямокутника дорівнює 7,82 м2, одна з його сторін - 4,6 м. Знайти периметр прямокутника.
   а) 1,7 м;   б) 6,3 м;   в) 12,6 м;   г) 6,2 м.
9.Знайти корінь рівняння 1,1 :(х+0,14) = 2,5.
   а)0,44;   б)0,3;   в) 0,58;   г) 0,03.
Високий рівень
10. Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 36,18. Знайдіть цей дріб.
    а) 3,618;   б)316,8 ;   в) 4,02;   г) 40,2.
11. Сашко купив 6 тістечок і отримав 3,2 грн. здачі. Для покупки 8 тістечок йому не вистачило 3,4 грн. Скільки коштує одне тістечко?
   а) 3,4 грн.;   б) 0,34 грн.;   в) 3,04грн.;   г) 3,34 грн.



Тест № 9.  
Тема:. Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Запишіть 2,85 % у вигляді десяткового дробу.
   а) 0,285;   б) 2,85;   в) 0,0285;   г) 28,5.
2. Виразити  у відсотках дріб   ?
   а) 20 %;   б) 10 %;   в) 21 %;   г) 50 %.
3. Знайдіть 5 % від числа 200.                   
  а) 50;   б) 5;   в) 10;   г) 40.
4. Знайдіть число, якщо відомо, що 16 % його дорівнюють 800.
   а) 200;   б) 2000;   в) 5000;   г) 800.
5. Знайдіть середнє арифметичне чисел 22,3; 23,7; 24; 26,5.
   а) 24,125;   б) 96,5;   в) 241,25;   г) 2,4125.
6. Середнє арифметичне шести чисел дорівнює 12,6.  Чому дорівнює сума цих чисел?                                   
  а) 2,1;   б) 75,6;   в) 72,36;   г) 73,26.
Достатній рівень
7. Прилад вартістю  4000грн.  здешевів на 19%. На скільки гривень здешевів прилад? 
  а) на 760грн.;   б) на 76грн.;   в) на 40 грн.;г) на 190 грн.
8. За три дні продали 68 кг апельсинів. Першого дня продали 35 % усіх апельсинів. Кількість апельсинів, проданих першого дня, становить 80 % кількості апельсинів , проданих другого дня. Скільки кілограмів апельсинів продали третього дня?
     а) 23,8 кг;   б) 29,75 кг;   в) 53,55 кг ;   г)14,45 кг.
9. Перше число менше від другого у 1,2 рази, а їх середнє арифметичне дорівнює 11. Знайти ці числа.
    а) 5 і 6;   б) 10 і 12;   в) 1,2 і 9,8;   г) 11 і 1,2.
Високий рівень
10. Першого дня турист пройшов 20 % усього шляху, а другого – 60 % остачі, а третього – решту 24 км. Знайдіть довжину шляху, який подолав турист за три дні.   
     а) 75 км;   б) 750 км ;   в) 99 км;   г)7,5 км.
11. У 800 г розчину міститься 48 г цукру. Визначити відсоток цукру в розчині.
       а) 60%;   б) 6%;   в) 0,8 %;   г) 0,48 %.



Тест № 9.  
Тема: Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Запишіть 7,35 % у вигляді десяткового дробу.
   а) 0,735;   б) 0,35;   в) 0,0735;   г) 73,5.
2. . Виразити  у відсотках дріб  ?
   а) 40 %;   б) 10 %;   в) 25%;   г) 14%.
3. Знайдіть 6 % від числа 300.                    
 а) 6;   б) 18;   в) 50;   г) 0,06.
4. Знайдіть число, якщо відомо, що 18 % його дорівнюють 45.
   а) 250;   б) 225;   в) 180;   г) 90.
5 Знайдіть середнє арифметичне чисел 36,3; 30,2; 34,7; 28.
   а) 22,6;   б)129,2;   в) 2,26;   г)12,92.
6.  Середнє арифметичне чотирьох чисел дорівнює 16,4.  Чому дорівнює сума цих чисел? 
а) 4,1;   б) 64,16;   в) 65,6;   г) 32,8.
Достатній рівень
7. Прилад вартістю  4000 грн.  з дорожчав  на 19%. На скільки гривень  подорожчав прилад?    
   а) на 760грн.;   б) на 76грн.;   в) на 40 грн.;г) на 190 грн.
8. На присадибній ділянці ростуть смородина, малина та аґрус – усього 60 кущів. Малина становить 35 % усієї кількості кущів. Кількість кущів малини становить 70 % кількості кущів смородини. Скільки кущів аґрусу на присадибній ділянці?
     а) 9; б)  21;   в) 30;  г)51.
9. Перше число більше від другого у 1,5 рази, а їх середнє арифметичне дорівнює 30. Знайти ці числа.
    а) 24 і 36;   б) 15 і 30;   в)12 і 18;   г) 20 і 1,5 .

Високий рівень
10. За перший день тракторна бригада зорала 20 % площі всього поля, за другий – 65 % остачі, а за третій – решту 38 га. Знайдіть площу поля.
       а) 38 га; б)  100 га;   в) 52 га;  г)72 га.
11. Визначити відсоток солі в розчині, якщо в 500 г розчину міститься 25 г.
      а) 5%; б)  25%;   в) 50%;  г) 20%.







Тест №10.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Варіант 1
Початковий та середній рівні
1.Обчислити периметр трикутника АВС, якщо трикутник рівносторонній і сторона АВ= 4см 5 мм.
а) 13см 5мм;   б) 12см 5мм;   в)4 см 5мм;   г) 1см 45мм.
2. Яка з наведених рівностей правильна, якщо   А – прямий?
   а)  А = 900;   б)  А = 1800;   в)  А = 1080;   г)   А = 730.
3.Середнє арифметичне 2,75 та х дорівнює 7,4. Знайти число х.
а)4,65;   б) 12,05;   в)10,15;   г) 1,205.
4. Чому дорівнює значення виразу ?
   а) ;   б) ;   в)  ;   г)  .
5. Округліть число 0,2509 до сотих.
   а) 0,1;   б) 0,2;   в) 0,25;   г) 0,251.
6.За два дні було зібрано 6460 кг картоплі, причому за перший день було зібрано 65%. Скільки кілограмів картоплі було зібрано за другий день?
  а) 2261кг;   б) 2161кг;   в)4299 кг;   г) 4199 кг.
Достатній рівень
7. Власна швидкість катера 19,8 км/год., а швидкість течії річки 2,1 км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись 3 год. за течією річки?
   а) 65,7 км;   б) 60,03 км;   в) 53,1 км;   г) 59,4 км.
8. Знайти значення виразу 16х +5: у, якщо х=2,3, у=0,25
  а)36,8;   б) 20;   в) 236,8;   г) 56,8.
9. Перше число у 2 рази більше за друге і на 2,3 менше від третього. Знайти ці числа,якщо середнє арифметичне дорівнює 7,4
а) 4,9; 7,5 і 9,8;   б) 4,9; 9,8 і 12,1;   в) 2,6; 7,5 і 9,8;   г) 4,9; 5,2 і 9,8
Високий рівень
10. . У двоцифровому числі 8 десятків  і кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане двоцифрове?
   а)на100;   б) на 720;   в)на 702;   г) на 80 .
11.У парку росли каштани та клени, причому каштани становили 42% усіх дерев. Кленів було на 48 дерева більше, ніж каштанів. Скільки дерев було в парку?  
а) 300;   б) 126;   в) 174;   г) 3000.

    
Тест №10.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1.Обчислити периметр трикутника АВС, якщо трикутник рівносторонній і сторона ВС = 5см 4 мм.
а) 15см 2мм;   б) 17см 2мм;   в)16 см 2мм;   г) 15см 12мм.
2. Яка з наведених рівностей правильна, якщо   А – розгорнутий?
   а)  А = 900;   б)  А = 1800;   в)  А = 1080;   г)   А = 730.
3.Середнє арифметичне 4,35 та х дорівнює 5,6. Знайти число х.
а)9,95;   б)6,85;   в) 4,925;   г)1,25.
4. Чому дорівнює значення виразу ?
   а) ;   б) ;   в)  ;   г)  .
5. Округліть число 0,2509 до десятих.
   а) 0,3;   б) 0,3009;   в) 0,25;   г) 0,251.
6.За два дні було зібрано 6400 кг картоплі, причому за перший день було зібрано 35%. Скільки кілограмів картоплі було зібрано за другий день?
  а) 2240кг;   б) 4160кг;   в)4240кг;   г) 4199 кг.
Достатній рівень
7. Власна швидкість катера 19,8 км/год., а швидкість течії річки 2,1 км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись 3 год. проти течії річки?
   а)17,7 км;   б) 6,3км;   в) 53,1 км;   г) 56,4км.
8. Знайти значення виразу 18х +7: у, якщо х=2,3, у=0,35
  а)31,4;   б) 20;   в)231,4;   г) 51,4.
9. Перше число у 2,5 рази більше за друге і на 1,2 менше за третє. Знайти ці числа,якщо середнє арифметичне дорівнює 5.
а) 5,75;2,3 і 4,55;   б)6,95;2,3 і 4,55;   в); 6,95;2,3 і 5,75   г) 5,75;2,3 і 6,55.
Високий рівень
10. . У двоцифровому числі 6десятків  і кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане двоцифрове?
   а)на100;   б) на 540;   в)на 60;   г) на 10 .
11.В автопарку є легкові та вантажні автомобілі,причому вантажівки становлять 26% усіх автомобілів. Легкових автомобілів на 72 більше, ніж вантажівок. Скільки машин у цьому автопарку?
а) 150;   б) 1500;   в) 222;   г) 105.

Тема: Множення та ділення на розрядну одиницю
1.     Розкрийте дужки
1.     2(x+3)
2.     (5+a)*4
3.     5*(6-a)
4.     (x-3)*7
5.     4*(5-3x)
6.     (3-2x)*3
7.     (3y-5)*5
8.     2*(a+b+2)
9.     3*(4+a+x)
10.           (3+x+b)*7
2.     Спростіть вираз
1.     14x+6x
2.     10y-2y
3.     26a-23a
4.     8b+3b-2b
5.     25x+15x
6.     80l-35l-25l
7.     12m+m
8.     5k-k
9.     13n-n
10.           z+15z-z
3.     Винесіть спільний множник за дужки
1.     8a+3a
2.     12b-b
3.     5x-x
4.     27y-23y
5.     51a+3

6.     99x-11x+33x

Немає коментарів:

Дописати коментар