Діагностична тестова робота
Варіант 1
Початковий рівень
1.Яке з чисел є найменшим натуральним числом
а) 0 б) 1 в)10 г) інша
відповідь
2.Чи може сума двох різних натуральних чисел дорівнювати
нулю?
а) так б) ні в) завжди дорівнює 0 г) інша відповідь
3. Яка цифра стоїть у числі 342675 у розряді десятків?
а) 4 б) 2
в) 7 г) 5
Середній рівень
4. Назвіть тризначне число , сума цифр якого дорівнює 1?
а) 111 ; б) 101
; в)
100; г) 110.
5. Обчислити: 903 : 21
а) 3; б)
43 ; в) 34 ; г) 31.
6. Перетворити 6 кілограми у грами
а) 60 г ; б) 6 г; в)
600 г ; г) 6000г.
Достатній рівень
7. Назвіть три послідовних натуральних числа ,
якщо середнє з них дорівнює 880
а) 800, 801,802 б)
799,800,801 в) 798,799,800
г)801,802,803
8. Якщо а=100, то яке число дорівнює а -20?
а)
120 б) 82 в) 80 г) 200
9.Яке з чисел є сумою
найменшого чотирицифрового та найбільшого
п’ятицифрового чисел?
а)
10999 б) 11999 в)
100999 г) 101999
Високий рівень
10.
Яке з чисел
складається із суми 11 тисяч, 11 сотень, 11одиниць
11. Запишіть шестицифрове число , в якому
п’ять сотень тисяч, в кожному наступному розряді стоїть цифра на одиницю менша.
12. Запишіть число 1000000 за допомогою цифри 5 і знаків дій
Діагностична тестова робота
Варіант 2
Початковий рівень
1.Яке з чисел є найменшим натуральним числом
а) 0 б) 1 в)10 г) інша
відповідь
2.Чи може різниця двох різних натуральних чисел
дорівнювати нулю?
а) так б) ні в) завжди дорівнює 0 г) інша відповідь
3. Яка цифра стоїть у числі 342675 у розряді одиниць?
а) 4 б) 2
в) 7 г) 5
Середній рівень
4. Назвіть тризначне число , сума цифр якого дорівнює 3?
а)
111 б) 101
в) 100 г)110
5. Обчислити: 308 : 22
а) 3 б)
43 в) 14 г) 31
6. Перетворити 6 кілометрів у метри
а) 60 м б) 6 м в)
600 м г) 6000м
Достатній рівень
7. Назвіть три послідовних натуральних числа ,
якщо середнє з них дорівнює 880
а) 800, 801,802 б)
799,800,801 в) 798,799,800
г)801,802,803
8.Якщо а=300, то яке число дорівнює а+20?
а)
500 б) 320 в) 302
г) 203
9.Якез чисел є сумою
найменшого чотирицифрового та
найбільшого п’ятицифрового чисел?
а)
10999 б) 11999 в)
100999 г) 101999
Високий рівень
10. Яке з чисел складається із суми 22 тисяч, 22 сотень,
22одиниць
11.Запишіть п’ятицифрове число , в якому чотири сотень тисяч, в кожному наступному розряді стоїть цифра на
одиницю менша.
Тест №1
Тема: Натуральні числа. . Відрізок. Промінь. Пряма
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. У якому з випадків записане число: вісімдесят
мільйонів сорок тисяч вісім?
а)
80 400 800; б)
80 040 008; в)
80 048 000; г) 80 004 080.
2. У якому з наведених чисел цифра 0 стоїть у розряді
десятків тисяч?
а)
429 058; б) 510 943; в) 9 035 269; г) 9 408 157.
3. Точка С –
середина відрізка АВ. Чому дорівнює
відстань між точками А і В, якщо довжина відрізка АС дорівнює 6 см 6 мм?
а) 2 см 3
мм; б) 8 см 2 мм; в) 4 см 6 мм; г) 13 см 2 мм.
4. Скільки прямих можна провести через три точки, які не
лежать на одній прямій?
а) три ; б) дві;
в) безліч; г) жодної.
5. На координатному промені праворуч від точки А(5) п’ять разів підряд відклали
одиничний відрізок і дістали точку В.
Яка координата точки В?
а) В(9);
б) В(11); в) В(10); г) В(12).
6. Яка з наведених нерівностей правильна?
а) 20220 >
22020; б) 22002 > 20222; в) 20202 < 20022; г) 22202 < 22022.
Достатній рівень
7. Укажіть найменше шестицифрове число, яке в найвищому
розряді
має цифру 5?
а) 5 00000 б)
555555 в) 500005
г) 550000
8. Яке з чисел 80080, 80880, 80808, 80008 розташоване на
координатному промені праворуч від інших? а)80080;
б) 80880; в) 80808; г) 80008.
9. Запишіть цифрами
число 9 мільярдів 9 мільйонів 9 тисяч 9.
а) 9999; б) 900900990; в) 9 009009009; г) 9900099000.
Високий рівень
10. Скільки відрізків утвориться , якщо на прямій
позначити три точки?
а) 6; б) 3 ; в) 4;
г) 8.
11. У записі чисел замість кількох цифр поставили
зірочки. Порівняйте ці числа:
**56 і
65*.
а) > ; б) < ; в) = ; г) інша відповідь.
Тест №1
Тема: Натуральні числа. Відрізок.
Промінь. Пряма
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. У якому з випадків записане число:двадцять мільйонів триста
тисяч шість?
а) 20 030
060; б) 20 300 060; в) 20 300 006; г) 2 030 006.
2. У якому з наведених чисел цифра 3 стоїть у розряді
десятків тисяч?
а) 40 153
728; б) 730 159; в) 408 319;
г) 4 351 829.
3. Точка М –
середина відрізка РК. Чому дорівнює
відстань між точками
Р і К, якщо
довжина відрізка МК дорівнює 6 см 8
мм?
а) 3 см 4
мм; б) 12 см 6 мм; в) 13 см 6 мм; г) 6 см 8 мм.
4. Скільки точок можна
позначити на прямій ?
а) одну; б) дві;
в) безліч; г) жодної.
5. На координатному промені ліворуч від точки В(11) вісім разів підряд відклали
одиничний відрізок і дістали точку А.
Яка координата точки А?
а) А(19);
б) А(4); в) А(3); г) А(2).
6. Яка з наведених нерівностей правильна?
а) 22201 <
22022; б) 20202 < 20022; в) 22001 > 20222; г) 20220 > 22020.
Достатній рівень
7.Укажіть найбільше шестицифрове число, яке в найвищому
розряді
має цифру 5?
а) 5 00000 б)
555555 в) 500005
г) 550000
8. Яке з чисел 60060, 60660, 60606, 60006 розташоване на
координатному промені ліворуч від інших?
а) 60060; б) 60660; в) 60606;
г) 60006.
9.Запишіть цифрами
число 7 мільярдів 7 мільйонів 7 тисяч 7
а)7777; б)
700700770; в)7 007007007; г) 7700077000.
Високий рівень
10. Скільки відрізків утвориться , якщо на прямій позначити чотири точки?
а) 6; б) 3 ; в) 4;
г) 8.
11. У записі чисел замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці
числа:
8*9 і
98*.
а) > ; б) < ; в) = ; г) інша відповідь.
Тест №2
Тема: Додавання і
віднімання натуральних чисел
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Яке число більше від числа 37 050 на 1125?
а)
35 925; б) 38 175; в) 48 300; г) 36 075.
2. Знайдіть різницю чисел 49 395 001 і
4 059 390.
а)
45 335 611; б)
40 336 600; в)
53 881 391; г) 45 336 511.
3. При якому
значенні а є правильна рівність а+ а = а - а?
а)при а=0; б)при а=1;
в)такого значення а не існує;
г)про будь-якому значенні а.
4. Спростіть вираз х+465-65.
а) 400+х; б)х-400;
в) 400х; г) 530-х.
5. Обчисліть
значення у за формулою у = 186 – 6х,
якщо х=26
а) 18; б) 30 ;
в) 150; г) 180х .
6. Спростіть вираз:
516 - (216-х)
а) 732+х; б)
732-х; в) 300-х.; г)300+х.
Достатній рівень
7. Як зміниться сума двох чисел, якщо один з доданків
збільшили на 1000
а) збільшиться на
100; б) збільшиться на 1000; в) збільшиться на 2000; г)не зміниться.
8. Жита зібрали 985 453 т, що на 1876 т більше, ніж
пшениці. Скільки тонн зібрали пшениці?
а) 987 329 т
; б); 983577 т в)983677 т;
г)997329 т.
9. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
збільшити на 341, а від’ємник збільшити на 253?
а) збільшиться на 88; б) зменшиться
на 88; в) збільшиться на 594; г) зменшиться на 594 .
Високий рівень
10. У двоцифровому числі 7 десятків і кілька одиниць. Між цифрами цього числа
вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане двоцифрове
?
а)на 630; б) на 100;
в)на 60; г) на 63 .
11. Олесь
молодший за свою сестру Марійку на 5
років. На скільки років він буде молодший від
неї через 6 років? а) на 6 років
; б) на 11 років; в)на 5 років; г) на 1 рік.
Тест №2
Тема: Додавання і
віднімання натуральних чисел
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Яке число більше від числа 78 040 на 2315?
а)80355; б)75725;
в) 76355; г)79355.
2. Знайдіть суму чисел 87 864 003 і 8 086 250.
а)95940253; б) 95950253 ; в) 85 876 653; г) 85 789 847.
3. При якому значенні а є правильна
рівність а - а = а + а?
а )при а=0; б)при а=1;
в)такого значення а не існує;
г)про будь-якому значенні а.
4. Спростіть вираз 972 – х +72
а) 900-х; б) 1044-х;
в) 1044+х; г) 900+х.
5. Обчисліть
значення у за формулою у = 186 – 6х,
якщо х=26
а) 18; б) 30 ;
в) 150; г) 180х.
6. Спростіть вираз:
925 - (х+725)
а) 1550+х; б)
1550-х; в) 200-х; г) 200+х.
Достатній рівень
7. Як зміниться сума двох чисел, якщо кожний з доданків збільшили на 1000?
а)
збільшиться на 1000; б) збільшиться на 1000000; в) збільшиться на 2000;
г) не зміниться.
8. У місті А
проживає 459 126 жителів, що на 15 139 жителів більше, ніж у місті N . Скільки людей проживає в місті N?
а) 467265;
б)466265; в)443987; г) 453987.
9.Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
збільшити на 341, а від’ємник зменшиться
на 253?
а) збільшиться на 88;
б) зменшиться на 88; в)
збільшиться на 594; г) зменшиться на
594 .
Високий рівень
10. У двоцифровому числі 8 десятків і кілька одиниць. Між цифрами цього числа
вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове число більше за дане
двоцифрове?
а)на100; б) на 720;
в)на 702; г) на 80 .
11. Складіть вираз для розв’язання задачі.
У
саду зібрали 4
ящиків груш і 6
кошики яблук. У кожному ящику р кг груш , а в кожному кошику на 5 кг більше,
ніж груш у ящику. Скільки всього зібрали фруктів?
а)
28р+30
кг; б) 50р кг ; в) 10 кг; г) 4р + 6(4р+5).
Тест №3
Тема: Рівняння. Кут. Многокутник
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Кут АОВ –
тупий. Яке з наведених чисел може бути градусною мірою кута АОВ?
а) 69о; б) 90о; в) 119о; г) 180о.
2. Промінь NL – бісектриса кута MNK.
MNL = 48о.
Знайдіть величину кута MNK.
а) 24о; б) 96о; в) 120о; г) 48о.
3. Промінь СМ
ділить розгорнутий кут BCF на два кути, один
з яких гострий. Визначте вид другого кута.
а) гострий; б) тупий;
в) прямий; г) визначити
неможливо.
4. Не розв’язуючи
рівняння( 99-х)-13=49, установіть , яке з чисел 50, 8, 15, 37 є коренем
рівняння.
а) 50; б) 8
; в) 15; г) 37.
5.Периметр чотирикутника дорівнює 65 см, одна з його
сторін дорівнює 11см, а решта сторони
рівні. Знайдіть сторони чотирикутника.
а) 11 см,11см, 20см, 23см; б) 11 см,12см, 21см, 21 см ; в) 11
см,18см, 18 см,
18 см ; г) 14 см,14см, 14 см, 14см
6. Довжина однієї зі сторін
прямокутника дорівнює 46 см, що на 11 більша за довжину сусідньої сторони.
Знайдіть периметр прямокутника.
а)162 см; б) 206
см ; в) 81 см; г) 160 см.
7. З вершини прямого кута MNK проведено два
промені NA і NB так, що
MNB = 73о,
KNA = 60о.
Обчисліть градусну міру кута ANB (дивись рисунок).
а) 17о; б) 30о; в) 133о; г) 43о.
8. Периметр
рівнобедреного трикутника дорівнює 50 см, а його основа - 14 см. Знайдіть бічну
сторону трикутника.
а)36 см; б) 26 см
; в) 25 см; г) 18 см.
9. 9. Які з даних
рівнянь не мають коренів?
а)1+х =1; б)
0х=0; в) 9-х=9; г) 0х=1000.
Високий
рівень
10. Якщо до числа х додати 14, то сума буде на 28 менша за
50. Знайдіть х.
а) 42; б) 78
; в) 8; г) 64.
11. Скільки діагоналей можна провести з однієї вершини
семикутника?
а) 4; б) 7 ; в) 2;
г) 24.
Тест №3
Тема: Рівняння. Кут. Многокутник
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Кут MPN – гострий. Яке з
наведених чисел може бути градусною мірою кута MPN?
а) 91о; б) 121о; в) 32о; г) 175о.
2. Промінь ОС –
бісектриса кута АОВ.
ВОС = 76о.
Знайдіть величину кута АОВ.
а) 38о; б) 162о; в) 148о; г) 152о.
3. Промінь РК
ділить розгорнутий кут АРN на два кути, один з яких тупий. Визначте вид другого
кута.
а) гострий; б) тупий;
в) прямий; г) визначити
неможливо.
4. Не розв’язуючи рівняння( х+45)-58=78, установіть , яке
з чисел 26, 91, 55, 37 є коренем рівняння.
а) 26; б) 91
; в) 55; г) 37.
5.Периметр чотирикутника дорівнює 56 см, одна з його
сторін дорівнює 11см, а решта сторони
рівні. Знайдіть сторони чотирикутника.
а) 11 см,11см, 12см, 22см; б) 11 см,11см, 20см, 16см ; в) 11
см,15см, 15 см,
15 см ; г) 14 см,14см, 14 см, 14см
6. Довжина однієї зі сторін прямокутника
дорівнює 36 см, що на 11 більша
за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
а)122 см; б) 61
см ; в) 83 см; г) 166 см.
Достатній рівень
8. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 50 см, а
його бічна сторона - 14 см. Знайдіть
основу трикутника.
а)22 см; б) 28 см
; в) 36 см; г) 18 см.
9. Які з даних
рівнянь не мають коренів?
а)5-х=5;
б)0х=0; в)9х=0; г) 0х=100.
Високий рівень
10. Якщо до числа
х додати 14, то сума буде на 28 більша за 50. Знайдіть х.
а) 42; б) 78
; в) 8; г) 64.
11.
Скільки діагоналей можна провести з однієї вершини
семикутника?
а) 4; б) 7 ; в) 2;
г) 24.
Тест №4
Тема: Множення і ділення натуральних
чисел
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Чому дорівнює значення виразу , якщо 10008 збільшити у
3 рази?
а) 30024; б) 3024;
в) 10011; г) 336.
2. Яке з чисел дістанемо, якщо число 306 зменшимо в 306 разів?
а) 306; б) 0;
в) 1; г)612.
3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 11, неповна
частка – 2, остача – 5.
а) 57; б) 21;
в) 77; г) 27.
4. Розкрийте дужки
7(5а+6в)
а) 12а+13в; б)
35а+6в; в) 5а+42в; г) 35а+42в.
5. У якому з наведених випадків записано добуток числа 9
і різниці чисел а і b?
а) 9а - b; б) 9 - a - b; в) 9ab; г) 9(a - b).
6. Спростіть вираз
4а ·6· 5в
а) 15ав; б) 29ав;
в) 120ав; г) 120.
Достатній
рівень
7. Частка чисел а
і b дорівнює 15. Чому дорівнює частка чисел 5а і b?
а) 20; б) 75;
в) 32; г) 1.
8. Укажіть число , яке може бути остачею при діленні
натурального числа а на 78 а) 80; б) 87; в) 78;
г) 77
9.Знайдіть площу прямокутника, якщо його довжина дорівнює
15 см, а ширина менша , ніж довжина на 4 см.
а) 165см2; б) 26см2; в) 285см2; г) 165 см.
Високий рівень
10.Павло поділив
число 60 на деяке число й отримав остачу 4.. На яке з чисел ділив
Павло?
а) 15; б) 7;
в) 58; г) 1.
11.При якому найменшому натуральному а значення виразу
96-а при діленні на 7 дає остачу 4?
а) 0; б) 3;
в) 4; г) 1.
Тест №4
Тема: Множення і ділення натуральних
чисел
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Чому дорівнює значення виразу , якщо 10005 збільшити у
5 рази?
а) 50005; б) 2005;
в) 10025; г) 50025.
2. Яке з чисел дістанемо, якщо число 603 зменшимо в 603
рази?
а) 603; б) 0;
в) 1; г)1206.
3. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 21, неповна
частка – 2, остача – 5.
а) 210;
б) 26; в) 107; г) 47.
4. Розкрийте дужки
5(7а+5в)
а) 12а+10в; б)
35а+5в; в) 7а+25в; г) 35а+25в.
5. У якому з наведених випадків записано добуток числа 7
ісуми чисел а і b?
а) 7а +b; б) 9 +a + b; в) 9ab; г) 9(a + b).
6. Спростіть вираз
43а ·2· 5в
а) 50ав; б) 86ав;
в) 430ав; г) 430.
Достатній
рівень
7. Частка чисел а
і b дорівнює 25. Чому дорівнює частка чисел 3а і b?
а) 20; б) 75;
в) 25; г) 3.
8. Укажіть число , яке може бути остачею при діленні натурального
числа а на 81 а) 80;
б) 87; в)100 ; г) 81
9.Знайдіть площу прямокутника, якщо його довжина дорівнює
15 см, а ширина менша , ніж довжина на 5 см.
а) 75см2; б) 20см2; в) 150см2; г) 150 см.
Високий рівень
10. Павло поділив
число 80 на деяке число й отримав остачу 3. На яке з
чисел ділив Павло?
а) 15; б) 7;
в) 58; г) 1.
11.При якому найменшому натуральному а значення виразу 96-а
при діленні на 7 дає остачу 2?
а) 0; б) 3;
в) 4; г) 1.
Тест №5
Тема: Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного
паралелепіпеда
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Який зі степенів відповідає запису: 6·6·6·6·6?
а) 65; б) 56; в) 66; г) 64.
2. Чому дорівнює 18
а)8; б)1;
в)18; г) 9.
3. Куб якого числа є число 1000?
а) 1000; б) 100;
в) 10; г)1
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри
якого дорівнюють
2 см, 3 см і 5
см.
а) 10 см3; б) 30 см3; в) 90 см3; г) 45 см3.
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000 см3.
а) 25 см; б) 100 см;
в) 30 см; г) 10 см.
6.Чому дорівнює сума довжин усіх ребер п’ятикутної
піраміди, бічні грані якої – рівносторонні трикутники зі стороною 3 см?
а) 27см; б) 21
см; в) 15 см; г) 30 см.
Достатній рівень
7. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр –
40 см. Знайдіть площу прямокутника.
а) 96 см2; б) 158 см2; в) 8 см2; г) 16 см2.
8. Довжина класної кімнати 8 м, ширина 5 м, висота 3 м. У
ній навчається 20 учнів. Скільки кубічних метрів повітря
припадає на одного учня?
а) 10 м3;
б) 6м3; в) 120 м3; г) 40 м3.
а) 36см3;
б) 88 см3; в) 48см3; г) 140см3
Високий рівень
10. Як зміниться об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо
кожний вимір збільшити у 3 рази?
а) збільшиться у 3 рази;
б) зменшиться у 3 рази; в)
збільшиться у 27 разів;
г) зменшиться у
27разів.
11.Скільки існує різних прямокутників , периметри яких
дорівнюють 24см, а довжини сторін, виражені в сантиметрах, є натуральними
числами?
а)1; б)2; в)4;
г) 6.
Тест №5
Тема: Степінь числа. Площа прямокутника.
Об’єм прямокутного паралелепіпеда
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Який зі степенів відповідає запису: 8·8·8·8·8?
а) 85; б) 58; в) 88; г) 84.
2. Чому дорівнює 110 ?
а)10; б)1;
в)11; г) 110.
3. Квадрат якого числа є число 100?
а) 100; б) 10;
в) 50; г)1
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри
якого дорівнюють
3 см, 4 см і 5
см.
а) 17 см3; б) 30 см3; в) 60 см3; г) 75 см3.
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125 см3.
а) 25 см; б) 5 см;
в) 10 см; г) 15 см.
6. Чому дорівнює
сума довжин усіх ребер чотирикутної піраміди, бічні грані якої – рівносторонні
трикутники зі стороною 4 см?
а) 20см; б) 24
см; в) 16 см; г) 32 см.
Достатній рівень
7. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр –
36 см. Знайдіть площу прямокутника.
а) 42 см2; б) 154 см2; в) 84см2; г) 77 см2.
8. Довжина кабінету 5 м, ширина 6 м, висота 3 м. У
кабінеті працюють
6 осіб. Скільки
кубічних метрів повітря припадає на одну особу?
а) 15 м3; б) 90 м3; в) 30 м3; г) 85 м3.
а) 36 см3; б) 20 см3; в) 144 см3; г) 36 см3.
Високий рівень
10. Як зміниться об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо кожний вимір зменшити
у 3 рази?
а) збільшиться у 3 рази;
б) зменшиться у 3 рази; в)
збільшиться у 27 разів;
г) зменшиться у 27разів.
11. Скільки існує різних прямокутників , периметри яких
дорівнюють 26см, а довжини сторін, виражені в сантиметрах, є натуральними
числами?
а)1; б)2; в)4;
г) 6.
Тест №6
Тема: Звичайні дроби
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Укажіть дріб із чисельником 8 і знаменником 81 ?
а)
; б
в)
; г)
.
2. . Скільки серед дробів
правильних?
а)2; б) 3;
в) 4; г) 5.
3. Яка з наведених рівностей неправильна?
а)
б)
в)
г)
4. Які цифри можна підставити замість зірочки у запис
виразу
, щоб одержати правильний дріб?
а) 1,2,3,4,5,6;
б) 0, 1,2,3,4,5,6; в)
0,1,2,3,4,5,6,7; г) 1,2,3,4,5,6,7.
5. Яка з наведених нерівностей неправильна?
а)
>
; б) 1 <
; в)
< 1; г)
>
.
6. Значення якого з наведених виразів дорівнює
?
а) 1 -
; б)
; в)
; г)
.
Достатній рівень
7. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність
а) 19,20,21,22; б) 20,21,22; в) 19,20,21; г) 20,21.
8. У магазині було 98 кг яблук. Першого дня продали
усіх яблук. Скільки кілограмів яблук
залишилося продати?
а) 7 кг; б) 17 кг;
в) 21 кг; г) 81кг.
9. При яких натуральних значеннях т дріб
дорівнює одиниці?
а) 40; б)
10; в) 33; г) 50.
Високий рівень
10.Коли друзі витратили
грошей, які в них були, і ще 9
грн., то в них залишилось 16 грн. Скільки грошей було спочатку у друзів?
а) 40 грн.; б) 10
грн.; в) 33 грн.; г) 35 грн.
11. Михайлик купив
декілька апельсинів і пригостив п’ятьох своїх друзів. Кожний друг отримав по 2
апельсина. Скільки апельсинів купив
Михайлик?
а) 10; б) 11;
в) 12; г) 13.
Тест №6
Тема: Звичайні дроби
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1.Укажіть дріб із
чисельником 8 і знаменником 81 ?
а)
; б
в)
; г)
.
2. Скільки серед дробів
неправильних?
а)2; б) 3;
в) 4; г) 5.
3. Яка з наведених рівностей неправильна?
а)
б)
в)
; г)
4. Які цифри можна підставити замість зірочки у запис
виразу
, щоб одержати правильний дріб?
а) 1,2,3,4,5,6,7; б) 0, 1,2,3,4,5,6,7; в) 0,1,2,3,4,5,6,7,8; г)1,2,3,4,5,6,7,8.
5. Яка з наведених нерівностей неправильна?
а)
>
; б) 1 <
; в)
< 1; г)
>
.
6. Значення якого з наведених виразів дорівнює
?
а)
-
; б)
; в)
; г)
.
Достатній рівень
7. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність
а)15,16,17,18; б) 16,17,18,19; в)16,17,18;
г) 15,16,17,18,19.
8. На складі було 45т борошна. До магазину відвезли
усього борошна. Скільки тонн борошна
залишилося на складі?
а) 30 т;
б) 15 т; в) 39т ; г) 5т.
9. При яких натуральних значеннях т дріб
дорівнює одиниці?
а) 4; б) 10;
в) 6; г) 5.
Високий рівень
10. Коли Сашко прочитав
книги і ще 11 сторінок, то залишилося непрочитаними
44 сторінки. Скільки сторінок у книзі?
а) 55
сторінок; б) 29 сторінок; в) 79 сторінок; г) 77 сторінок.
11.Тетянка купила яблука і вирішила пригостити ними
шістьох своїх подруг. Кожна подруга отримала по 3
яблука. Скільки всього яблук купила
Тетянка?
а) 24;
б) 25; в) 23; г) 29.
Тест №7
Тема: Десятковий дріб. Порівняння,
округлення , додавання і віднімання
десяткових дробів.
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Запишіть десятковим дробом 1
.
а) 13,11; б) 13,011;
в) 13,0011; г) 0,1311.
2. Виразіть у кілометрах 395 г.
а) 3,095
кг; б) 0,395 кг; в) 3,95 кг;
г) 0,0395 кг.
3. Яке з наведених чисел найменше?
а)
7,0707007; б) 7,7070077; в) 7,7070707; г) ,07077077.
4. Яке з наведених чисел дістанемо, округливши до сотих
дріб 9,609?
а) 9,6; б) 9,5;
в) 9,60; г) 9,61.
5. Знайдіть суму чисел 45,36 і 2,3.
а) 45,59; б) 65,39;
в) 67,36; г) 47,66.
6. На скільки число 19,07 більше від числа 8,3?
а) 10,77; б) 27,37;
в) 11,04; г) 12,24.
Достатній рівень
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 7,8 см, що на 1,3
см більше за другу сторону і на 1,5 см менше від третьої. Знайдіть периметр
трикутника.
а) 23,6см; б) 23,2 см;
в) 22,6см; г) 23,4 см.
8.Записати три числа, кожне з яких більше ніж 10,47 , але менше ніж 10,49.
а) 10,47;10,48 і
10,49; б) 10,48; 10,49 і 10,5 в) 10,48 і 10,488; 10,49
г) 10,48; 10,488 і 10,489.
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня
рівняння
(9,83 + х) – 3,83 = 13,08.
а) 8; б) 7;
в) 6; г)5.
Високий рівень
10. Як зміниться
різниця, якщо зменшуване збільшити на
5,2, а від’ємник - на 3,8?
а) зменшиться на 1,4; б) збільшиться на 1,4; в) зменшиться на 9;
г) збільшиться на 9.
11. У трьох мішках
міститься 142,6 кг цукру. У першому і другому разом 87,4 кг, а в другому і
третьому – 100,2 кг. Скільки кілограмів цукру в другому мішку?
а) 55,2
кг; б) 45 кг; в) 42,4кг;
г) 59,8 кг.
Тест №7
Тема: Десятковий дріб. Порівняння,
округлення , додавання і віднімання
десяткових дробів.
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число
.
а) 1,218; б)
12,18; в) 12,018; г) 12,0018.
2. Подайте в метрах 3 м 5 мм.
а) 3,5 м; б) 3,005 м;
в) 3,05 м; г) 3,0005м.
3. Яке з наведених чисел найбільше?
а)
5,0505005; б) 5,5050055; в) 5,5050505; г) 5,05055055.
4. Яке з наведених чисел дістанемо, округливши до сотих
дріб 8,708?
а) 8,7; б) 8,8;
в) 8,8010; г) 8,71.
5. Знайдіть суму чисел 76,42 і 6,2.
а) 72,44; б) 77,04;
в) 82,44; г) 82,632.
6. На скільки число 18,06 більше від числа 9,7?
а) 8,36; б) 9,76;
в) 27,76; г) 8,76.
Достатній рівень
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 10,5 см, що на 1,8
см більше за другу сторону і на 2,3 см менше від третьої. Знайдіть периметр
трикутника
а) 32см; б) 35,6
см; в) 22,6 см; г) 31,5 см.
8.Записати три числа, кожне з яких більше ніж
10,87 , але менше ніж 10,89.
а) 10,87;10,88 і
10,89; б) 10,88; 10,89 і 10,9 в) 10,88 і 10,888; 10,89
г) 10,88; 10,888 і 10,889
9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня
рівняння
(11,42 + х) – 4,63 = 13,89.
а) 8; б) 7; в) 6;
г)5.
Високий рівень
10.Як зміниться
різниця, якщо зменшуване збільшити на
7,4, а від’ємник зменшити на 3,8?
а) зменшиться на 3,6 б) збільшиться на 3,6; в) зменшиться на 11,2;
г) збільшиться
на 11,2.
11.Траса лижних змагань
складається з трьох ділянок. Перша ділянка має довжину 5,24 км, друга на 0,68 км довша за першу, а третя на 8,72 коротша
від суми довжин першої та другої ділянок. Знайти довжину третьої ділянки.
а) 2,44 км;
б) 11,16 км; в) 19,88 км; г) 3,44 км
Тест № 8.
Тема: Множення та ділення десяткових дробів
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 7,8551 і 4,426?
а) дев’ять; б) п’ять;
в) сім; г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 7,1154·100?
а) 711,54; б) 7,1154;
в) 0,71154; г) 7115,4.
3. У скільки разів число 4,04 більше за число 0,4?
а) у 10
разів; б) у 10,1 разів; в) у 100 рази; г) у 4,1 рази.
4. Яке число у 1000 разів менше від числа 0,5?
а) 0,05; б) 0,0005;
в) 50; г) 500.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює
20,4 см.
а) 5 см; б) 81,6 см; в) 5,1 см;
г) 5,01 см.
6. Турист рухається зі швидкістю 4,8 км/год. Яку відстань
він пройде за
2,4 год.?
а) 2 км; б) 10
км; в) 11,52 км; г) 12,2 км.
Достатній рівень
7. Спростіть вираз 3,68а + 0,02а + 64 і знайдіть
його значення, якщо а = 2,5.
а)7,325;
б) 9,89; в) 9,25; г) 73,25.
8. Площа прямокутника дорівнює 5,12 м2, одна з
його сторін - 3,2 м. Знайти периметр прямокутника.
а) 4,8 м;
б) 9,6 м; в) 3,2 м; г) 1,6 м.
9.Знайти корінь рівняння 1,98:(0,7 – х) = 4,5.
а)0,44; б) 4,4;
в) 44; г)0,404.
Високий рівень
10. Якщо в деякому десятковому дробі перенести
кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 72,01. Знайдіть цей дріб.
а)8,01;
б) 8,1; в) 81; г) 801.
11. Роман купив 5 пакетів
сухариків і отримав 0,7 грн. здачі. Для покупки 7 пакетів їй не вистачило 3,5
грн. Скільки коштує пакетик сухариків?
а)0, 21грн.;
б) 0,201 грн.; в) 2,01 грн.; г) 2,1 грн.
Тест
№ 8.
Тема: Множення та ділення десяткових дробів
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 4,174 і 0,896?
а) вісім; б) одна;
в) шість; г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,001 і 800?
а) 8; б) 8,001;
в) 80; г) 0,8.
3. У скільки разів число 54,9 більше за число 0,3?
а) у 1,83
рази; б) у 183разів; в) у 18,3 раз; г) у 0,183 рази.
4. Яке число у 1000 разів більше, ніж число 0,07?
а) 7; б) 700;
в) 70; г) 0.7.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює
18,2 см.
а) 4,55 см; б) 5,45 см;
в) 72,8 см; г) 7,2 см.
6. Велосипедист рухається зі швидкістю 9,6 км/год. Яку
відстань він проїде за 3,2 год.?
а) 3 км; б) 30,72
км; в) 3,2 км; г) 30,2 км.
Достатній рівень
7. Спростіть вираз 5,47а + 0,03а + 46 і знайдіть
його значення, якщо а = 3,5.
а) 65,25; б) 19,25;
в) 64,25; г) 66,175.
8. 8. Площа прямокутника дорівнює 7,82 м2,
одна з його сторін - 4,6 м. Знайти периметр прямокутника.
а) 1,7 м; б) 6,3 м;
в) 12,6 м; г) 6,2 м.
9.Знайти корінь рівняння 1,1 :(х+0,14) = 2,5.
а)0,44; б)0,3;
в) 0,58; г) 0,03.
Високий рівень
10. Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому
вправо через одну цифру, то він збільшиться на 36,18. Знайдіть цей дріб.
а) 3,618; б)316,8 ;
в) 4,02; г) 40,2.
11. Сашко купив 6 тістечок і отримав 3,2 грн. здачі. Для
покупки 8 тістечок йому не вистачило 3,4 грн. Скільки коштує одне тістечко?
а) 3,4
грн.; б) 0,34 грн.; в) 3,04грн.; г) 3,34 грн.
Тест № 9.
Тема:. Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1. Запишіть 2,85 % у вигляді десяткового дробу.
а) 0,285; б) 2,85;
в) 0,0285; г) 28,5.
2. Виразити у
відсотках дріб
?
а) 20 %; б) 10 %;
в) 21 %; г) 50 %.
3. Знайдіть 5 % від числа 200.
а) 50; б) 5;
в) 10; г) 40.
4. Знайдіть число, якщо відомо, що 16 % його дорівнюють 800.
а) 200; б) 2000;
в) 5000; г) 800.
5. Знайдіть середнє арифметичне чисел 22,3; 23,7; 24;
26,5.
а) 24,125; б) 96,5;
в) 241,25; г) 2,4125.
6. Середнє арифметичне шести чисел дорівнює 12,6. Чому дорівнює сума цих чисел?
а) 2,1; б) 75,6;
в) 72,36; г) 73,26.
Достатній рівень
7. Прилад вартістю
4000грн. здешевів на 19%. На
скільки гривень здешевів прилад?
а) на 760грн.; б) на 76грн.; в) на 40 грн.;г) на 190 грн.
8. За три дні продали 68 кг апельсинів. Першого дня
продали 35 % усіх апельсинів. Кількість апельсинів, проданих першого дня,
становить 80 % кількості апельсинів , проданих другого дня. Скільки кілограмів
апельсинів продали третього дня?
а) 23,8
кг; б) 29,75 кг; в) 53,55 кг ; г)14,45 кг.
9. Перше число менше від другого у 1,2 рази, а їх середнє
арифметичне дорівнює 11. Знайти ці числа.
а) 5 і 6; б) 10 і 12;
в) 1,2 і 9,8; г) 11 і 1,2.
Високий рівень
10. Першого дня турист
пройшов 20 % усього шляху, а другого – 60 % остачі, а третього – решту 24 км.
Знайдіть довжину шляху, який подолав турист за три дні.
а) 75 км;
б) 750 км ; в) 99 км; г)7,5 км.
11. У 800 г розчину міститься 48 г цукру. Визначити відсоток цукру в
розчині.
а) 60%;
б) 6%; в) 0,8 %; г) 0,48 %.
Тест № 9.
Тема: Відсотки. Середнє арифметичне
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1. Запишіть 7,35 % у вигляді десяткового дробу.
а) 0,735; б) 0,35;
в) 0,0735; г) 73,5.
2. . Виразити у
відсотках дріб
?
а) 40 %; б) 10 %;
в) 25%; г) 14%.
3. Знайдіть 6 % від числа 300.
а) 6; б) 18;
в) 50; г) 0,06.
4. Знайдіть число, якщо відомо, що 18 % його дорівнюють
45.
а) 250; б) 225;
в) 180; г) 90.
5 Знайдіть середнє арифметичне чисел 36,3; 30,2; 34,7;
28.
а) 22,6; б)129,2;
в) 2,26; г)12,92.
6. Середнє
арифметичне чотирьох чисел дорівнює 16,4.
Чому дорівнює сума цих чисел?
а) 4,1; б)
64,16; в) 65,6; г) 32,8.
Достатній рівень
7. Прилад вартістю 4000 грн. з дорожчав
на 19%. На скільки гривень подорожчав прилад?
а) на
760грн.; б) на 76грн.; в) на 40 грн.;г) на 190 грн.
8. На присадибній ділянці
ростуть смородина, малина та аґрус – усього 60 кущів. Малина становить 35 %
усієї кількості кущів. Кількість кущів малини становить 70 % кількості кущів
смородини. Скільки кущів аґрусу на присадибній ділянці?
а) 9; б) 21;
в) 30; г)51.
9. Перше число більше від другого у 1,5 рази, а їх
середнє арифметичне дорівнює 30. Знайти ці числа.
а) 24 і 36; б) 15 і 30;
в)12 і 18; г) 20 і 1,5 .
Високий рівень
10. За перший день тракторна бригада зорала 20 % площі
всього поля, за другий – 65 % остачі, а за третій – решту 38 га. Знайдіть площу
поля.
а) 38 га;
б) 100 га; в) 52 га;
г)72 га.
11. Визначити відсоток солі в розчині, якщо в 500 г
розчину міститься 25 г.
а) 5%;
б) 25%;
в) 50%; г) 20%.
Тест №10.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Варіант 1
Початковий та середній рівні
1.Обчислити периметр трикутника АВС, якщо трикутник рівносторонній
і сторона АВ= 4см 5 мм.
а) 13см 5мм; б)
12см 5мм; в)4 см 5мм; г) 1см 45мм.
2. Яка з наведених рівностей правильна, якщо
А – прямий?
а)
А = 900; б)
А = 1800; в)
А = 1080;
г)
А = 730.
3.Середнє арифметичне 2,75 та х дорівнює 7,4. Знайти
число х.
а)4,65; б)
12,05; в)10,15; г) 1,205.
4. Чому дорівнює значення виразу
?
а)
; б)
; в)
; г)
.
5. Округліть число 0,2509 до сотих.
а) 0,1; б) 0,2;
в) 0,25; г) 0,251.
6.За два дні було зібрано 6460 кг картоплі, причому за
перший день було зібрано 65%. Скільки кілограмів картоплі було зібрано за
другий день?
а) 2261кг; б) 2161кг;
в)4299 кг; г) 4199 кг.
Достатній рівень
7. Власна швидкість катера 19,8 км/год., а швидкість
течії річки 2,1 км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись 3 год. за течією
річки?
а) 65,7 км; б) 60,03 км; в) 53,1 км;
г) 59,4 км.
8. Знайти значення виразу 16х +5: у, якщо х=2,3, у=0,25
а)36,8; б) 20;
в) 236,8; г) 56,8.
9. Перше число у 2 рази більше за друге і на 2,3 менше
від третього. Знайти ці числа,якщо середнє арифметичне дорівнює 7,4
а) 4,9; 7,5 і 9,8;
б) 4,9; 9,8 і 12,1; в) 2,6; 7,5
і 9,8; г) 4,9; 5,2 і 9,8
Високий рівень
10. . У двоцифровому числі 8 десятків і
кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане
трицифрове число більше за дане двоцифрове?
а)на100;
б) на 720; в)на 702; г) на 80 .
11.У парку росли каштани та клени, причому каштани
становили 42% усіх дерев. Кленів було на 48 дерева більше, ніж каштанів.
Скільки дерев було в парку?
а) 300; б)
126; в) 174; г) 3000.
Тест №10.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Варіант 2
Початковий та середній рівні
1.Обчислити периметр трикутника АВС, якщо трикутник
рівносторонній і сторона ВС = 5см 4 мм.
а) 15см 2мм; б)
17см 2мм; в)16 см 2мм; г) 15см 12мм.
2. Яка з наведених рівностей правильна, якщо
А – розгорнутий?
а)
А = 900; б)
А = 1800; в)
А = 1080;
г)
А = 730.
3.Середнє арифметичне 4,35 та х дорівнює 5,6. Знайти
число х.
а)9,95; б)6,85; в) 4,925;
г)1,25.
4. Чому дорівнює значення виразу
?
а)
; б)
; в)
; г)
.
5. Округліть число 0,2509 до десятих.
а) 0,3; б) 0,3009;
в) 0,25; г) 0,251.
6.За два дні було зібрано 6400 кг картоплі, причому за
перший день було зібрано 35%. Скільки кілограмів картоплі було зібрано за
другий день?
а) 2240кг; б) 4160кг;
в)4240кг; г) 4199 кг.
Достатній рівень
7. Власна швидкість катера 19,8 км/год., а швидкість
течії річки 2,1 км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись 3 год. проти
течії річки?
а)17,7 км; б) 6,3км;
в) 53,1 км; г) 56,4км.
8. Знайти значення виразу 18х +7: у, якщо х=2,3, у=0,35
а)31,4; б) 20;
в)231,4; г) 51,4.
9. Перше число у 2,5 рази більше за друге і на 1,2 менше
за третє. Знайти ці числа,якщо середнє арифметичне дорівнює 5.
а) 5,75;2,3 і 4,55;
б)6,95;2,3 і 4,55; в); 6,95;2,3
і 5,75 г) 5,75;2,3 і 6,55.
Високий рівень
10. . У двоцифровому числі 6десятків і
кілька одиниць. Між цифрами цього числа вписали цифру 0. На скільки отримане трицифрове
число більше за дане двоцифрове?
а)на100;
б) на 540; в)на 60; г) на 10 .
11.В автопарку є легкові та вантажні автомобілі,причому
вантажівки становлять 26% усіх автомобілів. Легкових автомобілів на 72 більше,
ніж вантажівок. Скільки машин у цьому автопарку?
а) 150; б)
1500; в) 222; г) 105.
Тема: Множення та ділення на розрядну одиницю
1.
Розкрийте
дужки
1. 2(x+3)
2. (5+a)*4
3. 5*(6-a)
4. (x-3)*7
5. 4*(5-3x)
6. (3-2x)*3
7. (3y-5)*5
8. 2*(a+b+2)
9. 3*(4+a+x)
10.
(3+x+b)*7
2.
Спростіть
вираз
1. 14x+6x
2. 10y-2y
3. 26a-23a
4. 8b+3b-2b
5. 25x+15x
6. 80l-35l-25l
7. 12m+m
8. 5k-k
9. 13n-n
10.
z+15z-z
3.
Винесіть
спільний множник за дужки
1. 8a+3a
2. 12b-b
3. 5x-x
4. 27y-23y
5. 51a+3
6. 99x-11x+33x
Немає коментарів:
Дописати коментар